Yuna Mohon Maaf, Insiden Pakai Seluar Pendek Menjolok Mata


Pelakon Yuna Rahim tampil memohon maaf gara-gara insiden memakai seluar ‘hot pants’ untuk sebuah iklan itu telah menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan netizen.


Yuna sebelum itu dikecam hebat gara-gara pemakaiannya yang terlalu seksi, apatah lagi ketika semua umat Islam kini sedang menyambut bulan Ramadan yang mulia.

Jelasnya, video tersebut diambil sebelum bulan Ramadan dan segala perancangan mengenai busana adalah di bawah keputusannya.


Saya mengenakan pantyhose. Menipulah kulit saya putih melepak macam itu. Sebelum ini pun saya ada rakam iklan menggunakan gaun cuma ramai tak perasan sebab bukan bulan Ramadan.


Berikutan itu, aktres itu tampil memohon maaf dan akan terus memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.


Yuna juga mengakui hatinya terguris apabila dikecam hebat oleh netizen sehinggakan ada yang tergamak mengkafirkan dirinya.


Tambahnya, dirinya bukan milik sesiapa dan dia mempunyai hak untuk berpakaian yang membuatkan dia berasa selesa.


Saya sebenarnya malas nak layan komen netizen sebab saya bukan isteri, kakak atau adik diorang. Dia bersuara macam saya ini milik dia orang.

@yunarahim Aduh, Yuna kena tipu ker? Lately cuaca dekat Malaysia panas betul, tapi nasib baik ada @Raytechfilms_official . Baru la Yuna tahu rupanya kita boleh cek kualiti film tinted kita dekat situ, dan dekat situ jugak you guys jugak, boleh dapatkan nasihat-nasihat yang diperlukan untuk pastikan film tinted kereta uols semua guna kualiti film tinted yang terbaik. Jangan lambat, pergi mana-mana cawangan Raytech di serata malaysia sekarang! #raytechfilms #raytechrx #raytechrx #kingoftint #bestcartint ♬ original sound - Yuna Rahim

Yang komen itu siap kafir-kafirkan saya dengan kata kesat lagi, jadi saya tutup ruang komen kerana tak nak mereka terus beri pahala pada saya.


Ujar Yuna, ramai orang memilih untuk menjadi ‘tuhan’ dan menasihatkan mereka agar mengutamakan keluarga terdekat terlebih dahulu kerana hidup ini berputar seperti roda.